M säger upp sig i morgon

M jobbar sin sista vecka nästa vecka, sedan kommer hon aldrig mer tillbaka till jobbet. Fick ångest när hon sa det idag, hon säger upp sig i morgon och efter nästa vecka har hon semester så uppsägningstiden löper ut under semestern. Hon kommer aldrig mer tillbaka. Aldrig mer.
 
24 januari 2012 träffade jag henne för första gången och vi klickade direkt, hon har hjälpt mig mycket på jobbet och sett till att jag har det bra. I blåsväder har hon hjälpt mig och jag har hjälpt henne. Jag vet inte hur det kommer bli nu på jobbet när hon är borta, men det kommer i alla fall bli tuffare/psykiskt jobbigare... min plan är väl att jobba fram till efter nästa sommar sedan vill jag därifrån. Antingen söka nytt jobb eller börja plugga, mest troligt är väl att jag börjar plugga. Jag trodde jag hade fått underbara chefer, men jag har insett att de är riktiga psykopater som skiter totalt i sin personal. När chefer har den inställningen tappar jag också viljan till att ställa upp för företaget, allt jag gör gör jag för egen vinning, för att jag ska kunna ta mig till nästa steg i livet. Bara jag klarar kursen så är vägen öppen, och jag måste inte bara klara den utan också känna att det flyter på ganska bra, hur ska jag annars klara en hel utbildning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0