Orkeslös midsommar

Har varit trött hela dagen idag och knappt orkat göra någonting, cyklade dock till kullen med en filt och en bok och satte mig i solen. Orkade inte läsa men jag låg och lyssnade på "P3 dokumentär - helikopterrånet". Var där i 1 timme tills solen helt gick i moln och då cyklade jag hem. Varje gång jag jag varit där har jag sett samma man (har inte riktigt uppfattat någon ålder på honom, men jag skulle gissa på 35+) med sin hund gå förbi eller sitta på en bänk. Hunden är verkligen något speciellt, jätte lugn och fin och en gång kom hon fram till mig och M, vi blev helt förälskade!
 
När jag kom hem la jag mig i sängen och låg där i 3 timmar och vilade/halvsov. Tvättade 4 maskiner vid 18 så har jag det gjort. Tänkte gå en promenad för en stund sen men jag orkar verkligen inte, känner mig svag i hela kroppen, har ingen kraft alls.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0