Snart igång igen

Lyckades springa 4,5 km idag. Har inte sprungit sen i lördags då jag fick problem med min högra vad men jag har suttit stilla så mycket på jobbet att jag kände att jag behövde få röra på mig. Det gick bra och jag kände mig lätt som en fjäder, men började känna lite i vaden efter 4,5 km så jag bestämde mig för att stanna. Stretchade ordentligt efter och har masserat vaden med tigerbalsam så det ska nog inte vara någon fara.
 
Efter jobbet gick jag och M och tog en glass och satte oss på "vår" kulle, satt där och pratade i solen nån timme tills vi tillsammans gick och handlade i mataffären innan vi skildes åt. I morgon på midsommarafton kommer jag med största sannolikhet vara hemma och bara ta det lugnt, känner att det är vad jag vill. Det har varit en tuff vecka och jag orkar inte vara social, kanske sätter mig på kullen i solen (om det blir någon) med min bok och njuter av ensamheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0