Mörkare färg

Bokade tid hos en frisör igår, ska dit 12.00 på söndag och klippa mig igen. Har inte bestämt mig än för hur slutresultatet ska bli, får se hur jag känner på söndag helt enkelt. Färgade (rättare sagt tonade) håret och ögonbrynen idag också, håret behövde få lite jämnare färg.
 
I dag slutade en kvinna på jobbet som ska flytta till Göteborg, jag ska "ta över" hennes plats i kontorslandskapet vi sitter i och det ska bli skönt, får verkligen den perfekta platsen!
 
Börjar 7 i morgon och jobbar till 17, sedan är det ledigt i 3 dagar! M frågade mig om jag ville fira midsommar med henne och hennes barn, men jag tror jag väljer att vara hemma istället, har verkligen ingen lust...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0