Sveriges nationaldag

Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag gav mig ut på en promenad/joggingtur mitt på dagen i 22 gradersstekande sol, att promenera gick bra men att jogga i värmen gör jag aldrig om. Tänkte jogga 4 km men jag fick stanna efter 3,5 km, svetten bara rann och jag kände att värmen sög ut all energi ur mig. Är i alla fall nöjd över att jag inte gav upp så fort det blev lite jobbigt utan kämpade tills kroppen sa stopp.
 
Ska tvätta lite vid 18.00 och handla lite mat efter, men nu tror jag att jag ska lägga mig i sängen en stund och läsa lite. På lördag-söndag får jag besök. Det blir kul, hoppas det blir bra väder.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fina du! Hur mår du? Jag ska maila dig så fort jag får tid. Tror det tyvärr blir i höst då vi kommer att ha mycket i sommar. Men roligt! Vill önska dig en trevlig sommar! Kramar Maria

Svar: Hej, det är bara bra med mig hur är det själv? Ja gör så, det är bara att maila när tiden finns :) hoppas du får en toppen sommar med massa roliga aktiviteter, ta hand om dig och familjen, många kramar.
Tystlidande

2013-06-07 @ 19:13:43
Postat av: Anonym

Tack vi önskar det dig oxå! Ska ta efter dig o köpa massor med frukt:). O röra mig mera. Idag ska jag o min son åka till Drottningholm o titta på chris o Madde. Så sjukt. Min kompis var kille hade skrivit angå kungafamiljen: onödigt för Sverige osv... Det har han rätt förstås att tycka... Men sn kommer det sjuka: han skrev att det är helt omöjligt att ifrågasätta vad han skrivit för HANS åsikter/ argument väger tyngre än andras som gillar kungahuset..... Hahah blev i fullo skratt av att läsa detta.. Han måste verkligen sig befinna sig i NORMEN- hans åsikter är lagen:). Önskar dig en tre mig sommar! Kanske hinner skicka lite små inlägg till dig:). Kram!

Svar: Det låter toppen! Man mår verkligen bra av motion och det finns många fördelar för hälsan att röra på sig, vi människor är ju gjorda för det! Hoppas ni fick en skymt av brudparet igår :) Ta hand om er kram!
Tystlidande

2013-06-08 @ 10:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0