Träningsutrustning

Slutade 13.30 idag och åkte till fysioterapin direkt efteråt. Där jag fick jag göra liggande övningar, speciellt inriktade på ryggen och sedan fick jag massage på axlar och rygg. Jätte skönt. Psykologen var ledig så det blev inget där idag så när jag var klar på fysioterapin cyklade jag till en stor sportaffär där de alltid har billiga priser på märkeskläder. Gick nog runt där i över 1 timme innan jag hade kollat klart på allt och prövat massa plagg, köpte tillslut en träningströja, korta (knäkorta) träningstights, shorts och ett mobilarmband man har mobilen i när man tränar.
 
Skönt med en ledig dag på torsdag, jobbar på klämdagen men det blir nog en lugn dag. Ikväll innan jag går och lägger mig ska jag försöka göra några avslappningsövningar och se om jag lyckas blir mer avspänd i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0