Ute med arbetskamrater

Vi var ungefär 25 arbetskamrater som igår efter jobbet träffades på ett populärt ställe/naturområde ca 30 minuter med cykel från mig och åt, vissa grillade, hade tipspromenad, kasta frisbee och pratade. Jag gick inte med på tipspromenaden eftersom en blåsa på en tå blivit infekterad och ville lägga allt krut på en lång promend idag istället, får se hur det känns i tån sen. Efteråt åkte 10 av oss till stan och satte oss på en nattklubbs uteservering. Träffade även på en del sommarjobbare där från förra året som också ska komma tillbaka i år. Jag drack endast vatten eftersom jag kände att jag inte ville lägga massa pengar på alkohol och det är inte heller det bästa för kroppen så jag stod gärna över. Cyklade hemåt vid 01.40, somnade nog vid 03.00 och vaknade jätte pigg vid 09.30. Har precis ätit frukost och ska börja göra mig i ordning för en promenad/joggingtur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0