Fel post för tredje gången

Endast en arbetsdag kvar, sen har man ledigt i fyra dagar! Kommer vara en underbar känsla när klockan slår 17:00 imorgon och man får gå hem. På lördag ska jag hjälpa M son (N) att flytta, han och hans flickvän ska flytta ihop, och på söndag är jag bjuden på påsklunch hos M.
 
Idag fick jag en annan persons post, för tredje (!) gången. Trots att jag sist skrev till justitieombudsmannen som drev ärendet vidare och skatteverket fick förklara sig. Blir så förbannad över dessa fel de gör, okej en gång det är mänskligt men det har blivit fel alldeles för många gånger och jag förstår inte att de inte bli noggrannare när de fått tillsägelse. Ska kontakta justitieombudsmannen igen och höra vad de säger om detta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0