Gick tidigare idag

Brukar sluta 15.00 på tisdagar eftersom jag har tid hos psykologen 15.30, men idag kände jag att jag behövde gå tidigare för att få ta det lite lugnt så jag gick redan vid 14.00. Efter psykologen passade jag på att kolla efter en klocka i stan som jag kan ha på jobbet, den jag hade innan gick sönder för några veckor sedan och jag är så van att ha klocka att jag kände att jag behövde en ny. Skulle egentligen köpt en billig och simpel men sedan tänkte jag att det var lika bra att köpa en ordentlig som jag verkligen tycker om, annars är det helt slöseri med pengar. Köpte en som hade kostat 800 kronor men nu var nedsatt till 400 kronor, en tålig klocka som samtidigt var riktigt stilig och som man även kan använda utanför jobbet.
 
I söndags prövade jag och J fem olika lösteer, det var riktigt roligt! Det var vitt, grönt och svart te i lite alla möjliga smaker. Vi träffades i stan först och åt lunch på det vanliga fiket och tog sedan bussen hem till mig. Gick själv i stan lite innan jag och J bestämt träff för att leta efter byxor, hittade ett par jeans som satt helt perfekt så äntligen får man känna sig lite snygg haha har känt mig så skruttig ett tag nu...
 
Ska skriva ett mail till min vän M nu och sedan sätta mig i soffan, kolla på tv, och bara ta det lugnt. Laddar inför torsdag då jag måste gå upp vid 04.00 (!!) och sedan väntar en heldag med tågresande och hårt arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0