Hitta en lösning

Har varken haft linser eller glasögon idag och har jätte ont i huvudet nu, sån där spänningshuvudvärk. Rädslan från igår när det ringde på dörren satt kvar även idag, ett tag funderade jag på om jag skulle strunta i att gå ut alls eller ringa polisen så nån kunde komma och kolla så det inte var någon i porten men jag bet ihop, samlade mod och försökte att inte tänka på att jag var rädd när jag klev utanför dörren. Jag blir så arg för att jag blir så rädd, arg för att han på ett sätt fortfarande påverkar mig... när jag var hos M idag så pratade jag lite med henne och hennes son D om detta och hennes son fick mig att inse att jag måste hitta en lösning, jag kan inte gå och vara såhär rädd, jag kan inte ge mitt ex det. Fick några förslag som jag verkligen ska tänka på, jag måste främst skaffa mig ett självförtroende som gör att jag tror på mig själv och inte blir handlingsförlamad i hotfulla situationer, jag måste tro på att jag kan skydda mig själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0