Ledig tre dagar till

Ska vara hemma till torsdag så det blir bara två arbetsdagar den här veckan, jag kommer inget annat än njuta av tiden jag har till att göra vad jag vill. Idag har jag planterat om några blommor och tagit sticklingar på en blomma och imorgon kommer J hit och hämtar några växter som inte passar hos mig längre men som J gärna ville ha. Har även städat idag och snart ska jag iväg till affären och handla lite frukt och plastpåsar så jag kan frysa in portioner av den mat jag gjorde idag, kanske även köper ingredienser till en lasagne så jag kan frysa in några portioner av den också. Här ska det bunkras!
 
Fick sms av M idag, hon var helt slut efter den långa flygresan och skrev att hon var väldigt tacksam över mailen jag skickade medan hon var borta, jag höll lite koll på vissa saker åt henne så hon kunde känna sig lite lugn under sin semester... Vi bestämde att vi ska ha en vinkväll nästa helg så får hon berätta allt om resan, ser fram emot det. Tror förresten att jag börjar få en vagel i nedre ögonlocket på vänster öga, det är mindre kul...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0