Ser fram emot morgondagen

Vilken ångest det var att gå till jobbet idag, sov inte alls bra i natt och kände hur spänd hela min kropp var för att jag låg och tänkte på att jag skulle dit. Men jag överlevde, det är ändå skönt att komma ut bland människor igen och få rutiner men det var jobbigt att jag kände mig så slö och trött idag, orkade inte med något egentligen men kämpade mig igenom dagen.
 
Ser verkligen fram emot morgondagen, ska till M efter jobbet och kolla på film (första Johan Falk filmen som handlar om infiltratören Peter Rätz som jag skrivit om tidigare), dricka vin, äta ostbågar och olika mörka choklader som jag köpt. Köpte en mörk choklad med smak av "caramel with a touch of seasalt" (bild nedanför) och den var helt ljuvlig! Tjuvsmakade igår för att jag blev så nyfiken och köpte en till idag så jag inte tar med en choklad som är halvt uppäten :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0