Utmattad

Känner mig så utmattad, igår somnade jag vid 22 (gick och la mig i sängen redan vid 21.20) och då hade jag kämpat ett tag för att hålla mig vaken. Jobbade på en mässa igår från 8 till 14 och sedan åkte jag och en annan tillbaka till jobbet eftersom vi var kort om folk på hemmaplan. Det blev över massor med smörgåsar efter mässan och jag och en till från jobbet åkte och lämnade dom till ett härbärge i närheten, har aldrig varit på ett härbärge förut men det kändes bra att skänka mat till människor som behöver den bättre. Det var jag som insisterade på att vi skulle åka dit istället för att slänga allt.
 
Håller just nu på att koka vita bönor som jag ska ha till en gryta, känner att det börjar bli dag att laga mat istället för att köpa massa färdigt! Har inte haft lust, tid eller ork men nu får jag skärpa mig helt enkelt, jag älskar ju egentligen att laga mat...
 
Imorgon funderar jag på att stanna hemma, behöver vila upp mig. Det var en på jobbet som kom fram till mig förra veckan och sa att jag kommer gå in i väggen om jag fortsätter som jag gör, han har nog rätt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0