Årets första jordgubbar

Trots den stora blåsan på hälen bestämde jag mig för att gå en promenad i morse, satte på skavsårsplåster på hälarna med en bit silvertejp över så de skulle hålla sig på plats och det funkade perfekt. Gick en promenad på 10,5 km, tog sammanlagt 1 timme och 36 minuter men nu kommer det dröja till nästa helg innan jag ger mig ut igen. Hoppas på att blåsan är borta tills dess.
 
Tvättade två maskiner när jag kom hem och gick sedan till affären för att handlade lite mat inför veckan, såg att det fanns svenska jordgubbar så jag tog ett paket och köpte vaniljvisp till, hur gott som helst! Köpte även bl.a. såndär plocksallad som jag delat upp i två, ska äta ena hälften till middag och ha andra hälften till lunchlåda imorgon.
 
 
 
Detta måste jag verkligen pröva någon dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0