Håll tummarna

Skickade betygen jag har sen innan till studievägledaren för några dagar sedan för att hon skulle kontrollräkna hur många poäng jag har kvar att läsa innan jag blir klar, trodde det var 150 poäng men det visar sig bara vara 50. 50 ynka poäng och sen är jag färdig med gymnasiet! När jag läste den här meningen i mailet "...Så Du kommer att ha ett slutbetyg i december enl vår planering!" blev jag nästan rörd. Jag kämpade så hårt med skolan under tiden jag var ihop med mitt ex, och att jag snart är klar gör mig så glad och lättad. Min plan var egentligen att bli klar helt innan jag lämnade honom, men jag var verkligen nära mållinjen. Ska stryka en av de två kurser jag sökte till så jag kan satsa till 100% på en kurs och få ett så bra betyg som möjligt. Håll tummarna för att jag i december står med ett slutbetyg i handen!
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad härligt! Många grattis!

Svar: Tack! :)
Tystlidande

2013-05-24 @ 16:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0