Konstiga spänningar

Hela min kropp är så spänd, har känt det ovanligt mycket ända sedan jag vaknade. Försöker slappna av, men det går knappt, musklerna drar ihop sig snabbt igen och jag känner oro i kroppen. Det är obehagligt och påfrestande. Igår när jag precis lagt mig i sängen kom någon händelse upp väldigt starkt och jag kände det i hela kroppen, ett stort obehag sköljde över mig och jag tänkte för mig själv "åh nej vad jobbigt..." och jag kände hur dåligt jag mådde, men några sekunder efter precis när jag vände mig i sängen försvann det, helt och hållet. Kommer inte ALLS ihåg var det var, har inte ens ett pyttelitet minne av vad det var jag tänkte på. Väldigt märkligt, men jag undrar om det på något sätt hänger ihop med spänningarna jag känner? Det är något under ytan min hjärna försöker dölja, något som är väldigt svårt att minnas. Igår innan jag la mig kände jag mig också sjuk, fast på något konstigt sätt. Var tvungen att lägga mig i soffan för att jag kände mig snurrig och nästan illamående.
 
Jag går inte till jobbet imorgon heller utan satsar på att gå på måndag istället, mår inte speciellt bra och jag behöver ta hand om mig själv. Tänkte lägga mig i sängen snart med händerna på magen och andas lugnt och försöka fokusera på signaler från kroppen, vara här och nu...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0