Kronisk nervskada

Besöket på vårdcentralen igår gick som det brukar gå för mig, känns som de vill att man ska gå innan man ens hunnit öppna munnen och en av de två personerna i rummet var jätte dryg och irriterad. Hela besöket blev en otrevlig upplevelse, som vanligt. Om problemen jag har på läpparna sa de att det antagligen är kontaktallergi/eksem och att jag ska pröva en kortisonsalva som jag använder såfort problemen kommer, blir det inte bättre skulle jag komma tillbaka. För femtioelfte gången fick jag ingen hjälp för mina problem med revbenen, läkaren sa att jag antagligen fått en kronisk nervskada i samband med att jag bröt revbenen och att jag kommer få leva med det. Jag kommer alltså för resten av mitt liv få leva med en skada han har orsakat, en ständig påminnelse om den där dagen, om honom. Fan vad lycklig han hade blivit om han hade fått hört det där.
 
Efter jobbet åkte jag hem en stund och tog sedan bussen till M och var där ett tag tills det var dags att gå och kolla på valborgs-fyverkerier. De höll nog på att smälla i 10 minuter och det var helt otroligt vackert!
 
Har tvättat idag och städat lite smått, ska strax färga håret och sedan ta en tur till mataffären och köpa massa nyttig mat! Har fastnat lite i nyttighetstänket vilket bara är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0