Mycket frukt till veckan

Tog en lång skön promenad i morse igen och jag hoppas verkligen dessa promenader blir till en vana tillslut och något jag håller fast vid. Har gått promenader regelbundet i 2 veckor och min plan är att försöka fortsätta hålla mig motiverad hela sommaren för att sedan när det blir för kallt att gå ute eventuellt skaffa ett gymkort (om jag lyckas hitta något ställe jag kan skaffa ett utan att behöva ge mitt personnummer) och börja träna ordentligt! Min mobil hade dåligt med batterier så jag kunde inte mäta sträckan jag gick idag, men den var lite längre än mina tidigare promenader så jag gissar på att jag nog gick 14-15 km. Var riktigt slut i kroppen när jag kom hem.
 
När jag duschat, ätit lunch och vilat ett tag cyklade jag iväg till affären för att köpa bland annat frukt. Kom hem med vattenmelon, kärsbär, nektariner, kiwi, clementiner, bananer och även lite annat nyttigt till kommande veckan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill bara säga att jag ska svara ditt inlägg så fort jag får tid. Är sjuk nu ont i halsen:(. Kram Maria

Svar: Absolut ingen brådska, krya på dig!!
Tystlidande

2013-05-26 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0