Och bergen svarade

Trodde det skulle bli regn hela dagen idag, det var vad det stod på nätet så jag "slängde" mig ut efter att jag vaknat och ätit frukost och tog en lång promenad som slutade på 12 km. Både gick och joggade. Det har dock inte varit regn alls idag så jag hade inte behövt stressa på morgonen men jag ville verkligen hinna med en promenad innan regnet kom. Hela dagen efter promenaden har jag känt mig seg, har legat och läst i flera timmar och är nu klar med boken "Hjärnkoll på vikten" och har börjat på boken "Ett sötare blod". Har beställt boken "Och bergen svarade" av Khaled Hosseini som har skrivit "Flyga drake" och "Tusen strålande solar", boken har inte kommit ut än (ges ut 2013-06-03) så jag väntar med spänning, "Tusen strålande solar" var helt grym så jag tror även denna kommer bli en favorit. Hans första bok har jag inte läst än så det är väl snart på tiden. I slutet av förhållande med mitt ex läste jag en hel del, det blev som en flykt från verkligheten och med böckernas hjälp kunde jag helt koppla bort allt som hände.
 
Igår träffade jag J på kvällen och tog en pizza (med surdegsbotten) som vi delade på och en milkshake efter det. Nästa helg hade vi tänkt att ta en pizza igen, men då gå till en speciell restaurang som tydligen ska ha stans godaste pizzor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0