Promenad med M - pizza nu?

Vaknade tidigt, men det känns bättre idag. Gav mig ut på en promenad efter frukost, då ringde M och vi började pladdra på i telefonen. Efter en stund sa M "men jag kanske kan möte upp dig så kan vi gå tillsammans och pladdra istället", så hon mötte upp mig med bil efter 5 minuter och parkerade precis i närheten där jag var och tog vi en långpromenad i mitt favoritområde. Vi gick nog 1 mil, men vi gick ganska sakta mot vad jag annars brukar så det tog ca 2,5 timme. Skulle träffat J idag men det sket sig, tar det lugnt hemma istället. Sitter och funderar på om jag ska gå till pizzerian och köpa en pizza, eller är det onödigt? Kan inte bestämma mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0