Väckarklockan ringde inte

Försov mig i morse! Min mobil har krånglat med väckarklockan några gånger innan och i morse ringde den inte alls, vaknade av att jag hörde att grannen smällde igen sin ytterdörr hårt och pratade högt och jag tänkte "...men de brukar ju aldrig gå hemifrån innan mig...", kollade på klockan på mobilen och såg att den var 07.54. Panik. Flög upp ur sängen och gick till badrummet och tvättade håret snabbt (kunde omöjligt gå till jobbet med så smutsigt hår som jag hade), ringde sedan till jobbet och sa att jag försovit mig men att jag skulle komma så snabbt jag kunde. Satte i linserna, sminkade mig snabbt, satte upp mitt blöta hår i en knut, drog på mig första bästa kläderna jag såg och cyklade sedan iväg, var på jobbet 08.31. På jobbet var det lugnt och vi fick sluta vid 15.00, känns knappt som jag har jobbat, det har varit en sån där konstig dag idag som det är ibland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0