3 dagar kvar

3 dagar kvar till prov. I morgon och på fredag ska jag vara hemma från jobbet för att plugga, jag hinner nästan ingenting efter jobbet och jag vill verkligen klara det här. I går fick jag filmen "The Secret" som bygger på boken med samma namn från en av cheferna, fick även en annan liknande film för en vecka sedan. Han vet att jag är intresserad av sånt så det var snällt. Vi har även fått höj- och sänkbara skrivbord på jobbet och speciella mattor man kan stå på som är skonsammare för kroppen än att stå på golvet så det är toppen för oss som får ont i ryggen av att sitta hela dagen.
 
Har halkat efter med städningen p.g.a. pluggandet så i dag tog jag äntligen tag i det efter att inte ha städat på 2 veckor, det behövdes kan jag säga så nu kan jag plugga utan att störa mig på oröran. På lördag eftermiddag kommer M hit, vi ska kolla på filmen jag fick och äta kex med ost, vindruvor, mörk choklad osv. Mums! Längtar tills provet är över och jag hoppas jag känner att det gått bra när jag går ut därifrån så jag slipper oroa mig tills jag får svaret. Provet pågår mellan 09.00 - 13.00 på lördag, håll tummarna för mig då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0