4 månader utan dig

Vaknade vid 12 i dag, behövde den vilan... vaknade först vid 8 men somnade om för jag kände mig så utmattad. Jag var inte jätte trött, men jag kände i kroppen att jag behövde mer sömn.
 
För 4 månader sedan 12.20, satt jag i bilen hem från djursjukhuset och hade sagt hej då till min hund för sista gången. Har tänt ett ljus på byrån för honom. Nedan på bilden är korset jag skrev om måndags, till höger ser man en del av ugglan jag köpte för 2 veckor sedan och till vänster syns lite av fotot på hunden som jag har på byrån. När fotot togs var det vinter, vi hade gått på en lång promenad och lekt med snöbollar och innan vi skulle in tog jag ett foto på honom med mobilen. Som alltid när man tog fram en kamera/mobil och riktade mot honom stod han blixtstilla tills jag var klar, och bilden blev helt perfekt.
 
För en lite stund hoppade min äldsta katt upp på spisen och satte tassen på en kokhet spisplatta och brände höger framtass stackaren, hon haltar och sätter gärna inte ner tassen men jag har kollat under och jag ser inget konstigt så jag hoppas att hon snabbt blir bra. Mina katter brukar inte hoppa upp på diskbänken men den äldsta kan göra det ibland när hon är hungrig och eftersom det stod massa saker på diskbänken hoppade hon upp på spisen. Jag såg inte att hon var på väg upp men jag hörde att hon hoppade upp och sedan snabbt ner igen och då förstod jag att hon måste bränt sig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0