Föreläsning - Jag AB

Fastnade framför stickningen i går och somnade inte förens halv 1, tappade maskor och fick dra bort en ganska bra bit och göra om och de gjorde mig så irriterad att jag vägrade sluta innan jag tagit igen det jag dragit bort för att fixa till det. Och jag som bara tänkte sticka några minuter efter att jag var klar med städningen...
 
Konferensen i dag var toppen, vi kollade på en film/föreläsning med Kjell Enhager. Den mannen är helt fantastisk! Skulle vilja se honom live. Kolla på klippet nedan så förstår ni varför. Vi fick en present i form av en jättefin filt av cheferna innan vi åkte hem, har liknande filtar hemma som jag älskar så den kommer användas flitigt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0