Fredag kväll

En helg som jag inte längtat till väntar, jag måste plugga som en dåre och på söndag kväll är det meningen att jag ska ha läst minst 140-150 sidor och kunna det som står. Ända sedan jag lämnade mitt ex har jag haft problem med mitt minne till följd av Posttraumatisk stress och det är det som gör mig orolig, vissa dagar har jag läst utan att komma ihåg något. Jag fick med mig en övning från psykologen (PA) som jag dock tror kan hjälpa, använde mig av den igår och och i dag kommer jag ihåg det jag läste bättre än jag gjort innan.
 
Jag längtar verkligen inte till den dagen jag får brevet från skatteverket som säger att jag måste ansöka om kvarskrivning igen eftersom 3 år nu har gått. Ända sedan förra veckan får jag lite ångest varje gång jag ska öppna min post (all post ser likadan ut för att de kommer i likadana kuvert så jag kan inte se vem det är från). Jag hoppas att jag inte får brevet på en fredag, då blir hela helgen förstörd och man sitter hemma ensam med alla tankar och känslor.
 
Blev så lycklig när jag såg att de klätt in ett stort träd utanför mig med lampor som lyser upp så otroligt vackert. Vintern är underbar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0