Sticka eget

Tiden gick så snabbt i går, åkte till stan och fick med mig en hel del fint hem, bland annat en prydnad i form av ett kors med en ljushållare framför som jag ställt brevid ett fotografi av min hund som gått bort och ett hjärta (vet inte vad det kallas men är gjort av torra vita "kvistar") med lite detaljer på som jag ställt på tavelhyllan i sovrummet brevid en ängel jag har där. Köpte även flera fina garner och stickpinnar så att jag ska kunna börja sticka hemma, fick lära mig grunderna i helgen av ett syskon och fick verkligen blodad tand, det finns ju så mycket fint man kan göra! Just nu håller jag på att göra en mörkgrå halsduk eftersom jag inte har någon ordentlig vinterhalsduk och nu kan jag ju verkligen få den precis som jag vill.
 
På kvällen gjorde jag i ordning ett fotbad och använde produkterna jag köpt tidigare under dagen. Har använt fotbadet 3 dagar i rad nu, älskar det verkligen! Till middag åt jag pizza och de goda kakorna från Subway som jag köpte med mig hem.
 
Tänkte ta och göra tacogratäng nu och frysa ner i portioner så jag har till lunchlåda till jobbet, "lagret" börjar ta slut i frysen så det är dags att börja fylla på igen. För första gången ska jag använda gjutjärnspannan också. Teflonpannorna som jag använt innan ska till myrorna!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0