Tandläkarbesök

Det var riktigt mysigt att gå upp 05.45 och gå hemifrån 06.50 när det var mörkt ute. Älskar (oftast) vinterns mörker. Efter som jag cyklar till jobbet, vilket tar ca 4-5 minuter, så hinner jag inte se så många olika människor som jag gjorde i dag. Tycker alltid att morgonrusch är en speciell "upplevelse", man ser så många olika människor påväg till jobbet eller skolan och det kan vara lite roligt att kolla på alla.
 
Var hos tandläkaren 30 minuter, tog bilder, blev undersökt och tog bort tandsten. Det var faktiskt inget fel på tanden jag trodde, men en lagning på en annan tand har gått sönder/börjat lossna och det är ett litet hål där så jag ska laga den tanden 13 december. En tand som jag haft lite problem med kommer jag troligtvis få rotfylla i framtiden (eller rättare sagt när problemet blir väre), låter dyrt och obehagligt.
 
Har lagat mat och måste nu sätta i gång och plugga. Ingen vila här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0