Vart tog minnet vägen?

I dag har pluggandet gått riktigt dåligt, läser massor men kommer ihåg - nästan ingenting. I går gick det toppen, årtal, detaljer, sammanhang, ja allt satte sig. Vet inte om det är just kapitlet eller om det är något annat som gör att ingenting funkar i dag, men jag har tagit en liten paus och sen ska jag gå igenom 150 sidor som jag läst i veckan + i går istället för att jag ska kunna det perfekt så får jag försöka ge mig på resten i morgon. Jag är rädd för att få hjärnsläpp på provet, att allt jag kan bara ska försvinna pga av nervositeten. Försöker att inte tänka på det men om det händer när jag väl sitter där kommer jag nog bryta ihop. I dag har jag känt att jag bara vill lägga mig ner och gråta och ge upp, skita i allt, men jag måste kämpa!
 
Har bokat en frisörtid 7 december, tänkte klippa en annan frisyr än den jag har nu. Inte jätte stor skillnad men jag ska jämna till håret (har bob-klipping nu men håret börjar bli för långt för den frisyren) och klippa i etapp. Har inte varit helt nöjd med bob-klippningen jag haft sen juli då jag inte tycker den passar min hårtyp, så det bli skönt att fixa till den nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0