Första biobesöket i den här staden

Kom precis hem från bion med M, vi såg Snabba cash - livet deluxe. Både jag och M tyckte den var jätte bra och slutet var otroligt! Trodde faktiskt inte jag skulle tycka om den så mycket. Jag kände igen mig på ett sätt, det var lite som att få återuppleva sitt förflutna genom filmen. När jag och M efter filmen stod och skulle låsa upp cyklarna kom en man från sidan och skrämde mig, blev jätte rädd och hoppade bakåt. Fick nästan lite panik först eftersom jag redan var lite uppjagad av spänningen i filmen.
 
Sedan i morse har jag haft snabb puls till och från, så som man har när man går i snabbt takt även fast jag bara sitter eller står upp. I morse slog hjärtat runt 102 slag/minut och min puls brukar normal vara låg. Under filmen, mer mot slutet, blev jag nästan lite orolig över att hjärtat slog så snabbt. Det känns som att det är något fel eftersom mitt hjärta ibland börjar rusa utan anledning och jag får smärta i bröstkorgen. Jag har också tidigare skrivit om att hjärtat ibland slår konstigt och vissa gånger har det pågått upp till 1 minut. Kanske är stress? Men jag känner mig inte så stressad... fast jag har egentligen en del jag oroar mig över så det är väl det så gör sig påmint i kroppen.
 
Har haft en riktigt bra kväll i alla fall. Tror jag struntar i gymmet i morgon på morgonen och tar det på kvällen istället eftersom klockan är så mycket och jag behöver få sova. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0