Gym sedan stan

Vaknade 9 trots att jag somnade runt 02. Cyklade till gymmet vid 11 och var där till 12, var mindre männsikor där än jag trodde, vid 11.20 var det nästan tomt så det var jätteskönt. Efteråt cyklade jag till mataffären och köpte en plocksallad som jag åt nät jag kom hem, duschade, gjorde mig i ordning och tog sedan bussen till stan. Där köpte jag äntligen vinterjackan från Boomerang och hade 500 kronor rabatt på den så jag gick till intersport för att kolla efter en sport bh och hittade en som jag letat efter länge och som sitter jätte skönt, har tränat i vanlig bh innan och det är inte speciellt bekvämt och så får jag skavsår på vissa ställen. Gick förbi Hemtex och kollade lite också och hittade ett jätte fint påslakan som hade kostat 399 kronor men jag betalade 125 så jag har gjort en del bra kap idag. Påslakanet passar perfekt i sovrummet som behövde lite färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0