Jag hade förlorat mitt barn

Nu är akvariet på plats i min lägenhet. Mannen som äger akvarieaffären kom hit vid 19 och lämnade alla delar och sedan dess har jag hållt på och pyssla för att få upp allt. Det jag har kvar att göra är att tvätta pumpen/filtret och montera upp lampan, ska göra det i morgon när jag varit iväg och köpt sand och någon växt så jag sedan kan fylla på med vatten. Längtar tills lite levande varelser kan börja bosätta sig i akvariet om några veckor!
 
I natt drömde jag en konstig dröm, jag drömde att jag hade en dotter med mörkblont hår på ca 5 år som hette Olivia. Jag var med min mamma och vi tre var påväg någonstans och plötsligt kunde jag inte se Olivia och min mamma sa då att hon hade glömt bort henne och jag blev jätte upprörd och sprang tillbaka för att hämtade henne. När jag hittade henne hade jag glömt bort vad hon hette, hon kallade sig något konstigt och jag frågade hela tiden vad hon hette och först ville hon inte säga men tillslut sa hon sitt riktiga namn. Väldigt märklig dröm. Efter att jag gjorde abort 2006 drömde jag efter flera månader att jag hade en liten dotter som grät och skrek mamma efter mig men hon var hela tiden för långt borta för att jag skulle kunna trösta henne, och ibland tänker jag att det är själen efter det barnet jag kunde haft som letade sig in i min dröm. Hade jag aldrig gjort abort hade jag haft en son eller dotter på 6 år i dag och eftersom jag igen drömde om en flicka, i precis den åldern, börjar jag tänka på att det kanske är samma själ som gör sig påmind. Aborten kan man säga enbart var hans beslut och gjordes efter dödshot, jag fick välja mellan att göra abort eller bli dödad, och när jag vaknade från narkosen gjorde det så ont i hjärtat. Jag hade förlorat mitt barn.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0