Längtat till helgen sen i måndags

Bestämde mig i går för att gå till gymmet efter jobbet i dag, var faktiskt inte alltför mycket folk där men det kanske beror på att det regnade? Behövde i alla fall inte stå och vänta på någon maskin och först körde jag 25 min på löpbandet sedan 20 min på roddmaskinen och sist sittande benpress. Mina kläder var HELT blöta när jag var klar och roddmaskinen är klart jobbigast men jag tycker den är rolig och man tränar många muskler samtidigt. Förra helgen när jag skulle träffa M fick jag på mig ett par jeans som jag inte fått på mig sedan jag var ihop med mitt ex, äntligen!
 
Har fått i uppgift på jobbet att gå igenom alla felaktiga fakturor, jag tänker att allt jag kan lära mig där kan hjälpa mig senare i arbetslivet så jag försöker lära mig så mycket det bara går. Det är en stor komplimang (speciellt på min arbetsplats) att få sådana "specialuppdrag" eftersom de låter så få personer göra sådant så något gör jag rätt i alla fall.
 
I morgon kväll ska jag på bio med M och innan filmen ska vi gå äta någonstan, ska bli så skönt med helg och kul att gå på bio eftersom det måste vara minst 5 år sen sist. På lördag morgon ska jag träna och efteråt försöka orka ta mig till stan för att köpa en vinterjacka jag kollat på och på söndag ska M och jag eventuellt till kyrkan, det var ett bra tag sedan jag var där.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0