Lördag med M på stan

Lyckades ta mig till gymmet, var där 09.00 och tränade till 10.30. När jag gick därifrån var jag HELT SLUT. Sprang i intervaller i 1 timme och sedan ben, arm och ryggövningar. Åkte och köpte en sallad efteråt och åt hemma, riktigt gott. Träffade M 13.30, vi gick in i en kyrka och tände ljus, jag tände ljuset för min hund i himlen. Vi satte oss på en bäkrad och pratade lite innan vi gick vidare. Vi kollade lite i affärer och jag prövade jackan jag tänkt att köpa men behöver fundera lite till, sedan satte vi oss på en restaurang, delade på en stenugnsbakad pizza med mozzarella.
 
Kom hem för 30 minuter sedan och nu ska jag ringa min mormor och sedan gosa med mina katter i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0