Man ställer ju tillbaka utemöblerna!

I natt skulle man ställa tillbaka klockan 1 timme, jag tänkte att jag skulle vara smart och ändra klockan innan jag gick och la mig men jag var så trött så jag tänkte väl inte helt klart och ställde fram klockan 1 timme vilket resulterade i att jag vaknade klockan 9 (egentligen var ju klockan 7) och tänkte "oj vad mörkt det är fast klockan är 9". Inte förens ca 1 timme efter jag vaknat och jag hade kollat på tv ett tag så märkte jag att något inte stämde, klockan på tvn visade ju helt fel! Min klocka var 9.55 men på tvn stod det 7.55 och nyhetsmorgon skulle börja 4 minuter senare... vad är det här liksom?! När jag förstod att det var mina klockor det var fel på och klockan plötsligt var 8 istället för 10 så blev allt konstigt och hela dagen har fortsatt vara konstig, somnade sent i går också så jag har inte sovit speciellt mycket.
 
Åkte i alla fall till ett stort köpcentrum och var där vid 11 och då började 4 timmars affärsmaraton. En sväng förbi en djuraffär blev det också och jag kunde inte hålla mig så en zebrasnäcka och tre crystal red räkor fick följa med mig hem. De verkar trivas bra i akvariet och det är roligt att kolla på dom. Köpte bl.a. två växter till också för att invånarna ska trivas.
 
Helgen har gått alldeles för snabbt, en dag till hade jag behövt. Är helt slut fast jag borde vara utvilad men jag försöker trösta mig med att jag endast jobbar 4 dagar denna vecka och nästa vecka eftersom jag tagit ledigt fredag + måndag. Anledning? Jag åker bort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0