Okänd besökare

Vid 18.30 i går knackade/ringde någon okänd på dörren, vilket gjorde att jag sov med gallergrinden låst. Kollade genom titthålet och såg någon vars kroppspråk jag inte gillade, gjorde en snabb bedömning av det jag såg och bestämde mig för att inte öppna. Han stirrade rakt in i titthålet, såg arg ut, stoppade ner handen i fickan för att kolla sin mobil vilket gjorde att jag såg framför mig hur han skulle ta upp en kniv om jag öppnade dörren och attackera mig. Mina ben skakade så jag knappt kunde stå. Hörde sedan att han knackade på hos grannen, vet inte om han knackat på fel dörr för jag hörde skratt och fick en känsla av att de kände varandra, men ändå var jag jätte rädd hela kvällen och även i morse. Känns som min rekation är som ett kliv tillbaka, trodde jag skulle klara av en sån här situation bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0