På bättringsvägen

Har de senaste dagarna haft jätte jobbigt med visdomstanden men nu börjar det gå åt rätt håll, behöver inte äta värktabletter för att stå ut längre så det är skönt. I morse fick jag äntligen sova ut men vaknade av att jag hade ont kring hjärtat i natt, speciellt när jag andades ut... var väldigt obehagligt. Har 6 dagar kvar på penicillinkuren och jag får se om jag går till jobbet på måndag, känner att det kan vara skönt att få vila två dagar till.
 
Åkte till stan i dag för att köpa lyse (fram och bak) till cykeln då de gamla slutat fungera, hittade även fina höstskor som jag var i akut behov av. En tröja fick jag också med mig hem, behöver fler sådana fina tröjor... det gör mycket hur man känner sig beroende på vad man har på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0