Rensat

I dag efter frukost cyklade jag med tre fulla kassar till Myrorna för att lämna av saker och kläder jag inte längre använder. Lämnade även det sista påslakanet som mitt ex har sovit i många gånger och som jag kände var dags att göra mig av med. Det är ett snyggt påslakan som jag haft sen jag flyttade till en lägenhet efter att jag försökte lämna honom första gången men sedan gick tillbaka för att jag inte klarade av alla känslor just då och inte fick någon bra hjälp. Det var 2007 så i sex år har det påslakanet hängt med.
 
I går kväll somnade jag tidigt, kunde knappt kunde hålla mig vaken. Men jag sov dåligt i natt sov eftersom mina läppar kliade hela natten och katterna väckte mig av någon anledning med jämna mellanrum. Kände mig så seg efter lunch att jag gick och la mig och sov 3 timmar, trots det är jag fortfarande trött
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0