Väntar på ett akvarium

Har gått och köpt akvarium med möbel till, bara sådär. Mäktigt pris var det också men det var det enda akvariumet som jag verkligen kände "wow" för. Har velat ha akvarium sedan den dagen jag flyttade från mitt gamla liv och det akvarium jag då hade haft i flera år och äntligen, på onsdag eller torsdag, så anländer det hem till mig. Har köpt ett likadant akvarium som det på bilden nedan, fast med vit möbel och på 35 liter. Med tänd lampa ser akvariet helt magiskt ut! Ska inte ha fiskar i då jag tycker det är för litet, men sötvattensräkor blir det i alla fall och sedan får jag se vad mer som kan tänkas passa där i.
 
I dag har jag en bra dag, känner mig tacksam över min fasta anställning som gjort det möjligt för mig att skaffa detta akvarium som jag drömt om så länge.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0