Gym nästa?

Har letat och mailat som en galning för att hitta någon aktivitet/sport att börja på men det ser mörkt ut, jag har dock pratat med ett gym och det ser ut som att jag kommer börja gymma. Gymmet ligget 1 minut från jobbet så det blir inte fullt sjå med att ta sig dit vilket ofta gör att man inte orkar gå dit. M tränar på samma gym så i så fall kommer vi gå på olika pass tillsammans men jag kommer också vilja träna själv.
 
7 oktober är det 1 år sedan jag blev vegetarian och har inte ätit kött en enda gång sen dess, med det beslutet har bättre hälsa och kost även kommit på köpet. Jag äter endast fisk och skaldjur och äter inget godis med gelatin i. Jag tycker inte jag blir så begränsad som det kan låta, jag äter nog mer varierat nu än jag någonsin gjort. När jag köper ost och många andra produkter är det viktigt att de är ekologiska (främst när det är livsmedel från levande varelser) och även att det är producerat i Sverige. Ost kan jag av någon anledning omöjligt köpa om det kommer från ett annat land och några länder jag aldrig köper t.ex. mjölkprodukter ifrån är Tyskland, Holland och Danmark, det är väl ganska allmänt känt att de behandlar djuren dåligt i dessa länder?
 
I natt sov jag jätte kasst och i morse kände jag mig halv dålig, men absolut inte i närheten av så dålig att man måste vara hemma... jag led lite ett tag där på jobbet men det gick över. Gick och la mig i sängen alldeles för sent i går så i kväll ska jag försöka ligga i sägen 22.15. Nu är det dags att koka fisk till katterna så de får god frukost och sedan diska och fixa i ordning lunchlåda. Slutar 14.45 i morgon, så himla härligt!!
 
Mål - en frisk och hälsosam kropp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0