Joggat 5 km

I morse när jag kollade ut genom fönstret och såg att det var mulet och att det hade rengnat några timmar tidigare fick jag sån lust att ta mig ut och springa. Det är så skönt att springa när det är svalt ute och jag sprang 5 km, utan att ha ätit någon frukost... eftersom jag åt så onyttigt i går så tänkte jag att det nog är bra att kroppen tar från alla depåer där skräpmaten samlas.
 
I går efter jobbet cyklade jag och IK till stan och köpte mat/snacks och smörgåsar från Subway och sedan åkte vi hem till henne och jag var där till ca 22.30. Hennes pojkvän (som jag träffade för första gången) var också där och två av hans kompisar. I kväll ska jag kanske till IK igen och vara där med några andra innan de ska ut och festa, jag har ingen lust att följa med ut men IK ville så gärna att jag skulle komma och vara med dom innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0