Kortare dag

Slutade 14.45 och cyklade då till stan för att köpa en födelsedagspresent till min vän M som fyller år i helgen. Passade också på att köpa hårfärg och cyklade hem för att börja färga håret direkt. Tog en annan färg än jag brukar den här gången, en kastanjebrun färg, som jag använde under lång tid för flera år sedan men av någon anledning bytte ut till en annan brun nyans.
 
Har även varit tvungen att fixa med datorn då den höll på att krascha totalt i dag (inte ens windows funkade ett tag), nu tror jag att jag fixat det i alla fall men den är fortfarande sådär slö som den varit ett tag nu. Måste försöka göra en omformatering eller liknande för det här går inte, något med datorn är fel men jag hittar inte grundproblemet riktigt.
 
Hade förresten världens huvudvärk på jobbet, det är inte ofta jag får det och det gick inte att stå ut, trodde huvudet skulle explodera så jag fick fråga efter ipren och IK hade med sig en. Har inte sovit bra de senaste två nätterna så huvudvärken kanske hängde ihop med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0