Kyligt

På sommaren är det för varmt inomhus och nu tycker jag det är för kallt, i morse hade jag 18 grader och det är inte så mysigt att vakna till. På katterna märker man direkt när det blir kallare, de vill ha värme från antingen mig eller varandra hela tiden så man får extra mycket kärlek den här årstiden.
 
Nu är ett gymkort köpt, köpte ett som gäller 12 gånger för att se hur roligt jag tycker det är och om jag känner att jag vill fortsätta. Hade ett gymkort (svindyrt) för ca 10 år sedan, ett årskort som jag använde max 20 gånger under 1 år så det blev dyra gymbesök. Vill inte göra samma misstag igen.
 
Gick precis och tände ljus på byrån för att få det varmare här inne. Ända sedan jag flyttade in har det varit en glipa mellan elementet under fönstret och en grej (har ingen aning om vad det kallas) som är mellan elementet och väggen som blåser in kall luft utifrån (vad ska det göra för nytta egentligen?), gick dock dit och kolla nu och såg att man kunde skruva på två skruvar på sidorna och fick igen den där glipan. Genast märkte jag att elementet började bli varmare och det blåser inte ut kall luft på golvet, känner det bara precis vid "lådan", förhoppningsvis har jag löst det hela nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0