Långt hår

Ibland saknar jag verkligen mitt hår, speciellt när jag ser andra med lika långt hår som jag hade. På bilden nedan är en bild på mitt hår precis innan jag gick till frisören första gången och klippte av 10-15 cm. Det kan kännas så tomt utan allt hår, hur larvigt det än låter så är håret en stor del av en när man har så långt. Jag kan absolut inte säga att jag ångrar att jag klippte mig men jag kommer spara ut mitt hår till ungefär hälften så mycket som jag hade, jag tycker det på ett sätt är jobbigare med kort hår, det är inte i vägen vilket är skönt men man måste fixa det mer för att det ska bli snyggt.

Mitt hår har redan växt ganska mycket trots att det bara var 1,5 månad sen jag klippte mig, många har sagt "men vad ditt hår har växt!" när jag har utsläppt och jag märker själv skillnaden. Det får man tacka generna för.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0