Ljuvliga fredag

Har haft en underbar dag! Den enda anledningen till det är att det är fredag, tiden har gått i raketfart och det är inget jobb i helgen. I veckan tog jag tag i ett litet problem vi haft på jobbet en tid och många har funderat över hur vi ska lösa det, orkade inte vänta på det andra föreslagit för det skulle ta för lång tid (eller aldrig hända) så jag löste det på mitt sätt och det verkligen uppskattades av många, det förenklar vårt jobb en hel del. När vi skulle gå hem så sa en av cheferna "läs på den där lappen där" och pekade på ett bord där det låg något... jag och IK (kollega) gick fram dit och såg att det var biobiljetter. På lappen stod det att trots att detta har varit den mest hektiska perioden någonsin i företaget historia så har vi klarat det bättre än vad man hade kunnat drömma om (eftersom ingen var beredd på denna "storm") så därför tyckte de att vi förtjänade lite vila i biomörkret. Ibland är cheferna bra, önskar bara att de var mer såhär...
 
Jag och IK åkte till stan efter jobbet, jag skulle hämta linser som jag fått sms om att jag kunde hämta (var verkligen på håret, tog mina sista linser i morse!) och IK skulle köpa foundation så vi gick till Kicks och jag hjälpte henne. Vi sa sedan hej då och jag gick till mataffären innan jag cyklade hem. Började tvättade direkt så jag inte behöver tänka på tvätten i helgen, det är så skönt att ha det gjort.
 
Har försökt fixa datorn, installerat och avinstallerat saker men ännu inte fått bukt med problemet. Den har dock blivit lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0