Ny matinspiration

Sov nära 12 timmar i natt! Somnade nog vid 23.20 i går, vaknade runt 8 av att katterna ville ha mat och sedan somnade jag om och sov till 11.30. Herregud vad skönt det var att äntligen få sova ut. Jag har haft en jätte skön och lugn dag, varit hemma för det mesta förutom när jag cyklade till affären och storhandlade inför veckan. Hade innan jag åkte kollat efter olika recept i mobilen och till lunchlåda i veckan fick det bli vegetarisk lasagne med spenat (som jag precis lagat) enligt det här receptet; http://www.vegetariskhusmanskost.se/recept/lasagnefetaostochsoltorkadtomat.Till mellanmål på jobbet ska jag ha keso med äpple och kanel + tonfiskröra i tunnbrödsrullar med ägg, tomat och gurka. Mums! Vi fick kakor varje dag på jobbet förra veckan och tårta två dagar och jag kunde inte hålla mig trots att jag lovade mig själv att inte äta sånt, men det är ju så svårt att låta bli när man inte har med sig något annat gott. Nästa vecka är det nolltolerans, på riktigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0