Ny plattång

Det blev en ny plattång i dag, den jag hade innan är kanske 7 år gammal och har jätte dåliga plattor som inte glider på håret utan tar emot hela tiden. Fick den av mitt ex, kommer i håg att vi gick tillsammans till Teknikmagasinet i stan på nån rast på jobbet eller vad det var. Eller om det kanske var efter jobbet? Tror den nya plattången kommer vara rikitgt bra, den har alla egenskaper som jag var ute efter och den är skönt att hålla, inte sådär klumpig som jag tyckte många andra i affären var. När jag stod och väntade på andra bussen på vägen hem började en tjej i min ålder prata med mig, hon frågade först hur hon skulle göra för att kunna åka buss och sedan började vi prata om vart vi kom ifrån och vad vi gjorde här. Hon skulle plugga till arbetsterapeut och hade kommit hit för första gången 2 timmar innan vi träffades. Vi han dock inte prata så länge eftersom min buss kom men det var kul den lilla stunden vi pratade. Älskar människor som inte är rädda för att ta kontakt.
 
 

BaByliss iPro Plattång ST87E

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0