Verkar som att planerna inte sprickit ändå

Har haft problem med att komma in på datorn, den krånglar och hakar upp sig och jag har vart för trött för att orka vänta på att datorn kommer igång så jag har givit upp efter 10 minuter. I dag tog det 45 minuter att komma in här! Har jobbar 8-18 i måndags och i dag, i går slutade jag 15.00 som vanligt fast den här gången inte för att gå till psykologen utan för att ha möte med skolan. Studievägledaren och jag har hittat en riktigt bra lösning på problemet med att jag inte får gå på dagtidskursen av cheferna, jag ska göra en prövning på den sista delen jag har kvar för att få betyg i en kurs som jag gick på distans förra året (augusti - december). Har gjort allt i den kursen förutom ett sista prov och det kommer jag få göra i november tack vare att läraren sparat allt, så mina planer att få slutbetyg till december har inte spruckit! Är så himla glad för det.
 
Har fått reda på att min psykolog är sjukskriven, undrar verkligen för vad, vågar jag fråga när (om) jag träffar henne? Är rädd för att det är något som gör att hon kommer vara sjukskriven fler gånger, eller som gör att hon kanske till och med slutar. Hon skulle vara tillbaka på fredag enligt receptionen men man vet ju aldrig, sjukskrivningar kan förlängas. Försöker inte tänka på det utan jag får ta det när det kommer.
 
Längtar till helgen men det värsta är att jag kanske jobbar på lördag, håller tummar och tår och hoppas på att jag slipper! Visst det är ju skönt sen eftersom man får komptid osv, men det är nästan så att det inte är värt det just nu för jag behöver verkligen vila. I morgon börjar jag 7, dags att fixa matlåda, diska och sedan gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0