Exakt 7 månader efter föds ett barn

Ni vet ju hur mycket jag skrivit om min tro på att det finns någon mening med saker som sker, att många händelser i livet hänger ihop och verkar ske av en anledning eller vill säga oss något. För exakt 7 månader sen hade vi de sista timmarna med vår fina hund som dog natten till 10 juli, det var ett syskon till mig som tog hand om hunden den sista halvan av hans liv och de hade ett väldigt fint band, en speciell relation till varandra. Vi var på mitt syskons landställe när han dog, den plats han älskade mest. Just nu i skrivandets stund är det bara några minuter kvar till mitt syskon som hade hunden blir förälder för andra gången och det är otroligt att mitt syskonbarn föds just den här dagen, 7 månader efter hundens bortgång. Det hade kunnat skett i går, dagen innan det, i morgon eller i övermorgon men det sker just nu, timmarna innan vår hund för 7 månader sen somnade in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0