Gymkort

Ett 3 månaders gymkort med gym+pass är nu köpt. När jag ställde mig på vågen i morse kände jag att jag inte hade något annat val trots att ekonomin är ganska kärv just denna månad (många födelsedagar, räkningar som endast kommer 1 gång/år ska betalas i mars osv.). Men det är skönt att komma igång, det var på tiden om man säger så! Tränade efter att jag varit i stan och hämtat linser, köpt handsfree till min telefon och ett säkert hänglås till cykeln. Jag sprang i lugn takt 25 min, rodde 10 min och körde en maskin för benen. Tänkte att jag inte ska börja för hårt eftersom jag då ofta får ont i knäna och sen tröttnar, jag måste lära mig att göra saker mer lagom.
 
Det går bra med sockeravvänjningen, jag har inget sug alls efter socker. Nästa vecka ska vi fortsätta med utmaningen men i helgen tar vi "paus" eftersom två av oss får besök, men vi ska ju ändå tänka på att inte få i oss så mycket socker. Nästa vecka blir det ännu striktare, nu får vi t.ex. äta yoghurt (dock inte t.ex. sylt) men nästa vecka kanske det inte blir tillåtet att få i sig någon form av socker.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0