Hotat poliser igen

På tisdag ska jag ta tag i att köpa ett gymkort! Herregud vad jag fläskat på mig och blivit lat men nu har jag en på jobbet som börjat på min avdelning som peppar mig så vi ska träna tillsammans. Jag och en annan kollega ska också vara helt sockerfria i 1 vecka från och med måndag, blir intressant att se hur det går.
 
Jag har fått domen som föll mot mitt ex i januari och läst den, han hotade två poliser och ringde någon och sa att denna person skulle komma och döda poliserna. Utan tvekan måste han ju gå på droger. Jag vet inte om det är rätt eller fel av mig att ta reda på domar och liknande, borde jag släppa det och skita i vad han gör? I normala fall, när man lämnar någon utan att behöva skaffa skyddad identitet, så tycker jag det skulle vara fel men i min situation vet jag inte. På ett sätt gör jag det för att kunna lämna ytterligare uppgifter om honom till skatteverket om jag får avslag på min ansökan men jag kan inte bara skylla på det, det är bara en liten del av det. Det är ganska skönt att få bekräftat att han är upptagen med att hota poliser och har ett kaotiskt liv, hur många tankar tror ni han lägger på mig då? Nada. Men snart måste han helt ut ur mitt liv, han ska inte få existera i mitt medvetande längre...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0